melike

melike
@vmelr
you’ve read this before , about 40 times ,i thought you said you didn’t read much , well what is much
iyilik uğruna deli sayılmak güzel şey
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İO anladım peki,söyle bana öyleyse, ne kadar sütecek benim sürünmelerim? ne zaman bitecek ben bahtsızın çilesi? PROMETHEUS bunu bilmektense bilmemek daha iyi
PROMETHEUS benim acılarıma hiç katlanamazdın demek! kader ölmeme de izin vermiyor, yalnız ölüm kurtarabilirdi beni, oysa çektiğim işkencelerin sonu yok zeus tahtından düşmedikçe
İO ne diye yaşıyorum öyleyse, niçin atmıyorum kendimi bu kayadan? bir düşer kurtulurum bütün dertlerden. her gün korka korka acı çekmektense bir anda ölüp gitmek daha iyi
KORO kehanet değil ,senin özlemin bunlar PROMETHEUS olacağı söylüyorum,özlemim de bu
Sayfa 38·Kitabı okudu