melike

melike
@vmelr
you’ve read this before , about 40 times ,i thought you said you didn’t read much , well what is much
topluma benzerlik yaşamak kötü bir şey mi ?Hem bunun için toplumun da bana benzemesi gerekmez mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
herkes özgür artık ,bu yüzden herkesin kendi başının çaresine bakması şart
Yargıdan kurtulmaya engel oluşturan en mühim şey ;kendi kendimizi mahkum etmek için fırsat kollamamız değil midir
artık güvenliğim için kaygı duymuyorum ama kendim ,aklım için kaygılanıyorum
tüm bu olayları yaşadım mı , yoksa zihnimde mi kurdum bilemiyorum