Esma

Ölümün ne gün ne saat bildiğini düşünmek çok hüzünlü… Hiç yoktan ölüveriyor insan…
Sayfa 160 - Can yayınları·Kitabı okudu
Reklam
Ama şimdi sizi benden alacaklarına, göğsümden kalbimi söküp alsalardı daha iyi olurdu!
Sayfa 172 - Can yayınları·Kitabı okudu
Ruhum öyle dolu, öyle dolu ki gözyaşlarıyla… Gözyaşları eziyor, parçalıyor beni.
Sayfa 172 - Can yayınları·Kitabı okudu
Fakat iyiyim, çok iyiyim. Sadece ruhum sızlıyor ve orada, derinlerde, ruhumun titrediği, ürperdiği, kıpırdandığı duyuluyor.
Sayfa 152 - Can yayınları·Kitabı okudu
Hep böyle davranırdım, yeryüzünde sanki hiç yokmuşum gibi yapardım.
Sayfa 150 - Can yayınları·Kitabı okudu
Reklam