Ne ilginç ama, değil mi?
Ben iyi miymişim.
Çünkü, en sevdiğim yerlerden birinde, en iyi arkadaşım, Jenny ve kedi Erwin ile gürül gürül yanan bir ateşin yanında oturuyor olmama, çılgın bir mucit ve onun muhteşem robotu hakkında inanılmaz bir hikaye dinliyor olmama rağmen... Evet, bütün bunlara rağmen, şaşırtıcı bir şey oluyordu. Peki bu neydi?
Eh, gelin kendiniz görün.
Her bir yanağımda ne mi var?
Gözyaşları!