Eray.D

En büyük acı , başkalarıyla paylaşmaya cesaret edemediğin acıdır. C. Bukowski
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çaresizlik; Sensizlik; İller değişiyor hergün Tarih değişiyor Çare belki senken Çareyi sensizlikle yaşamanın Zorunluluğu, zorluğu... Öyle berbat! Sevmek neydi? Özlemek? Heyecan duymak ? Şaşırmak? Hayal kurmak ? Anı yaşamanın mutluluğunu yaşamak? Sahi neydi ? Eray.D
1000Kitap
Sadece sen istediğinde senle olamam Karanlıktayım ve kör. Işığın bir an yanıp gözümü alıyor Heyecanlanıyorum gözlerim mi açılan, kalbim mi? Ben aynı hisle , belki daha fazlası belkide ama Ya sen ? Onu kör gözlerime rağmen görüyorum. Yinede yazık diyemem ki geçen günlere Mutluydum seninle ... Eray .D
1000Kitap
Neyi bilmediğimiz hakkında hiçbir fikrimiz yok. Elon Musk
1000Kitap
"Temel ilke, Türk ulusunun onurlu ve şerefli bir ulus olarak şamasıdır. Bu, ancak tam bağımsız olmakla saglanabilir. Ne denli Zen gin ve gönençli olursa olsun, bağımsızlıktan yoksun bir ulus, uygar insanlik karşısında uşak durumunda kalmaktan kendini kurtaramaz Yabancı bir devletin koruyuculuğunu istemek, insanlık nitelikle rinden yoksunluğu, güçsüzlüğü ve beceriksizliği açığa vurmaktan bas ka bir şey değildir. Gerçekten bu aşağılık duruma düşenlerin, isteyerek başlarına yabancı bir yönetici getirmeleri hiç düşünülemez. Oysa, Türk'ün onuru ve yetenekleri çok yüksek ve büyüktür. Böyle bir ulus tutsak yaşamaktansa yok olsun daha iyidir. Oyleyse, ya bağımsızlık, ya ölüm!"
Sayfa 128