Hissetmek zor şey derler
Herkes hissedemez, sevemez...
Sanki her hisseden mutluluğa kavuşur gibi
Hatta iyi bir halt gibi...
O saçma sapan heyecan , aptalca mutluluk evet ama
Hisseden acıyı, gözyaşını, o yanmayı da iyi hissederdi herhalde
Düşünürdü , sorardı
Hissetmeyip az üzülmek mi ?
Hissedip duygular içinde mutlu olduğunu zannedip kendini mahvetmek mi ?
Eray.D