Ne yapmalıyım
Acını , yangınını geçirmek için?
Yanındayım
Ve en çok kalbinde
Tüm varlığımla
Ama...
Ne yapmalıyım
Seni mutlu edebilmek için
Kendi yaram
İçime içime kanarken
Hâlâ seni düşünmek
Ama...
Ne yapmalıyım
Hüznün son bulması için
Bilmiyorum
Ne yapmam gerektiğini
Bilemiyorum
Olduramıyorum
Hep bir şeyleri eksik bırakıyorum gibi
Ama tüm varlığım bu kadar...
Eray.D