Elçibey 'in Anıtkabir ziyareti ve defterine yazısı şu şekildedir.
"Ey böyök Türk'ün böyök Komutanı. Seni ziyaret etmekle özüm ve milletim adına şeref duydum. Senin Asgerin"
Ebulfez Elçibey ruhu şad olsun.
Bizi öldürebilirler,ezebilirler, üstümüzde tanklarla dans edebilirler, vücudumuzu parçalayabilirler. Fakat özgürlük ve bağımsızlık ruhumuzu asla yok edemezler.
Cahar Dudayev