Eray.D

Ah bilseydim
Bir ara mutlu oldum. Hala acısını çekiyorum
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ne söylememi istediğini biliyorum" dedi. Keşke genç olsaydım,dememi bekliyorsun benden. Pek çok insan sorulduğunda keşke genç olsaydım der. Gençken sağlıklısındır, gücün kuvvetin yerindedir. Ama benim yaşıma gelmeyegör, hastalıktan başını alamazsın. Ayaklarım başıma dert,sidiktorbam rezalet. Geceleri altı,yedi kere çise kalkıyorum. Hoş yaşlılığın faydaları da yok değil. Bazı sorunlar ortadan kalkıyor. Mesela kadınlarla işin kalmıyor muazzam bir şey bu. İnanır mısın bir kadınla yatmayalı neredeyse otuz yıl oluyor. Canım da istemedi zaten
Sayfa 117
Proleterler ve hayvanlar özgürdür.
Sayfa 97
En kötü düşmanın kendi sinir sistemin.
Sayfa 89