"Bir insanın herhangi bir konuda yeterli olup olmadığını ölçen nedir? Bunun kararını veren kimdir? Kendi hayatında neyi, ne kadar iyi yapabileceğini bilen kişinin kendisi değilse daha iyi kim bilir? Bizlere bahşedilen tek bir hayat var ve ömrümüz başkalarının söylediklerine göre yaşamak için çok kısa.”
Yürüdüğümüz yolu yokuşa çeviren de güllerimizi soldurup bizi dikenlerine mahkûm eden de insanlardı. Hayatı suçlamak, şimdi fazla acımasız geliyordu kulağıma.
"Ya ölseydin? O hasta herif seni ücra bir köşede öldürseydi? Kim verecekti bunun hesabını? Birilerinin kıymete binmesi için önce onu kaybetmek mi gerekiyor?"