"Ya ölseydin? O hasta herif seni ücra bir köşede öldürseydi? Kim verecekti bunun hesabını? Birilerinin kıymete binmesi için önce onu kaybetmek mi gerekiyor?"
Sabah bir köşede ölü bir kadının bedeni bulunduğunda, belki aylar sonra ortaya çıkan zavallı imdadım duyulurdu artık fayda etmeksizin. Belki cesetler de biz nankörleri izliyordu uzaklarda bir yerlerden... Kim bilir kaçının yakarışını duyamamıştık kendi gürültümüzden? Kim bilir kaçını unutmuştuk ardından geçen üç günde?