katre

"Bana kalırsa insan yaşarken daha dikkatli davranmalıydı, ölmeyecekmiş gibi ya da çoktan ölmüş gibi değil de sadece yaşamalıydı işte. Korkmadan, kaçmadan, saklanmadan ama en önemlisi insan gibi yaşamalıydı, hurda gibi eskimemeliydi."
Sayfa 408·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...bana kalırsa hiç kimse, hayatını bir ihtimale tutunarak yaşamamalıydı. Bir ihtimali düşleyip durarak ölüp gidemezdiniz. Sevdiğiniz birinin hayali bile olsa..."
Sayfa 361·Kitabı okudu
"Onlar ve biz, diye bir şey yoktur. Sadece iyiler ve kötüler vardır. Ama biz parantezleri hep yoksullar ve zenginler diye kapattık. Çünkü öğretilen şey buydu. İstenen buydu. Herkes kendi sınırlarının içindeki kurallara uyuyor ya da uymak zorunda bırakılıyor."
Sayfa 348·Kitabı okudu
"Artık şarkını söylemiyorsun ama ben besteni ezbere biliyorum."
Sayfa 342·Kitabı okudu
"Yıllar sonra ilk defa ağlamıştım çünkü ben iyi bir insan olamamıştım. Ağlamıştım çünkü ben başaramamıştım. Ağlamıştım çünkü o sokak lambasının bir gün yeniden yanacağına inanmamıştım."
Sayfa 281·Kitabı okudu