📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kötü bir insan olmak için salt kötülük yapmaya gerek yoktu, yapılanlara seyirci olmamız ya da yaşananları görmezden gelmeniz de sizi o günahların bir parçası yapıyordu."
"Şimdi, bir adım öne çıkın tüm bu çocukları korumak isteyenler desem ayağa kalkacak bir sürü insan olduğunu biliyordum içten içe. Öyleyse neden koruyamıyorlardı? Neden hâlâ arabaların altında kalma pahasına savaş veren çocuklar vardı?"
"İnsan dediğin varlık sadece içinde bulunduğu duruma odaklanır. Yaz mevsimini yaşıyorsa sıcağı tanır, sıcaktan yakınır ama soğukta kalanları düşünmez."