ceren naz doğru

ceren naz doğru
@wceren07
Öznel fikrimdir!Lütfen duyar kasmayın
Kitabı arkadaşım okula getirmişti ve bende merak edip tenefüste okumuştum.Aşkın karakteri bana çok egolu geldi.Örneğin kitapta “ben izin verdiğim için durdu”diyordu.İnsanları öldürmenin bir marifetmiş gibi bahsetmesinden rahatsız oldum.Aşkının kendini beğenmişliğinden okuyamadım
Ateşpare 1Ceren Melek · Ephesus Yayınları · 20224,444 okunma