Webtoon yayın yönetmeni vasıtasıyla mektubunuzu, e-posta değil de gerçek mektubunuzu aldığımda okurumdan harfi harfine yazılmış bir mektup aldığım için kendimi tuhaf hissettim.
Birinin "samimiyetini" somut olarak almış olma deneyimi binde bir olur bu hayatta, işte böyle düşündüm.