w.

w.
@weghie
ben evet.
üzerimden trenler, kamyonlar, tırlar ve tüm araçlar geçiyor sana doğru yürürken bu sonsuz evcilik oyununda.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
belki de sonsuza dek hoş görünmeye çalışanların nefreti daha derindi.
saklamanın, kaydetmenin sevinci ve acısı.
kendi varlığımı tahrip ederek sizin geleceğinizi çalacağım.
yalnız iki tür insan iyidir: gömülmemişlerle doğmamışlar. çin atasözü