elif rana

elif rana
@weliff
yürümezsen yol içinde birikir
hayır,bu mümkün değil;bu noktada yazar ne yazık ki maksadını aşıyor!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ah!bu korkunç dış görünüşün ne önemi vardı ki! benimle bağ kuran ruhuydu.
Sayfa 198
Tanrı zar atmaz* albert einstein
"bir ümidim yok.bu sondu.artık hiçbir şeyin değişmesine imkân yok,lüzum da yok" sabahattin ali
nereden geldiklerini,ne olduklarını ve nereye gittiklerini bilmeden ,belki de bu bilinmezlikten acı çekiyorlardır.