elif rana

elif rana
@weliff
yürümezsen yol içinde birikir
içinde saklaması gereken acı,baktığı her şeye yansıyor gibiydi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"kuru bir akçaağaç yaprağı kopmuş,yere düşüyor ve hareketleri bir kelebeğin uçuşuyla aynı. Tuhaf değil mi? En kederli ve ölgün olan şey,en neşeli ve canlı olana benziyor."
,hem insan,içinde 'olup bitenleri' her zaman yüksek sesle söyleyebilir mi?
ve önümde uzun,upuzun bir yol,amaçsız bir yol... istemiyorum yürümek.
.."Acaba neden"diye düşünüyordu,"neden sonsuza kadar yaşamaz o haz dolu anlar?"