elif rana

elif rana
@weliff
yürümezsen yol içinde birikir
Ya ben aptalım ya da burada yazanların hepsi safsata. Herhalde ben aptalım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"fevkalade mutsuz bir insan kendisi,inan bana; ondan nefret etmek günah olur."
bir şeyin kalbini kırdığını hissetti... fakat sonra derhal kendisini suçladı.
"ama dikkat ederseniz onlara insan adları değil,çiçek adları koyuyorlardı."
Bu yüzden öldü, dedi doktor; "Bizlerden daha sağlıklıydı; ama insan onun göğsünü dinleyince yüreğinin içinde fokurdayan gözyaşlarını duyabiliyordu."