“Kalbin en can sıkıcı tarafı nedir biliyor musun? Kalbin ağrıdı zaman bütün dünya durur, ne kadar zeki ne kadar güçlü olduğunun önemi kalmaz. Kalbin kırıksa işin bitmiştir. Çünkü kalp kurallara uymaz, başına buyruktur. Doğru ve yanlışı yoktur. Benim kalbim sandığından daha kırık… yani bana yapabileceğin daha kötü bir şey yok.”
“Yüzüne katlanamıyorum, o kadar katlanamıyorum ki kendimle nasıl bir savaş verdiğimi tahmin edemezsin. Sonra sana bakıyorum, arada uçurumlar var ama o uçurumları birbirine bağlayan köprüler de var. Değişkenler de var. Değişmeyen tek şey, Luxuria ol ya da olma, ona benze veya benzeme; tüm kasabayı öldürür ve gözümü kırpmam. Ama kim olursan ol, on bin tane yaşam da olsa bininde de sana kıyamam.”