“Çünkü ben sizi tanıyorum bayım, kendimden tanıyorum, siz o kadar çok bensiniz ki aslında hiç konuşmamıza bile lüzum yok, sadece birbirimize bakarak hatta yan yana durarak bile anlaşabiliriz. Bana öyle geliyor ki yalnızca birbirimizi düşündüğümüz o kısa zaman diliminde bile duyabiliriz seslerimizi”