westerlund2

westerlund2
@westerlund2
kitap okuma alışkanlığımı geri kazanmaya çalışıyorum.
Ondaki çevresine mutluluk dağıtma gücü öyle büyüktü ki benim gibi yuvasız kuşlara saçtığı kırıntıları gagalamak bile dört başı mamur bir şölende karın doyurmak gibiydi.
Sayfa 343·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Yürekten gelen tek bir sözcükle de insan birçok söz söylemiş kadar dostluk belirtebilir."
Sayfa 317·Kitabı okudu
Üşüyorsun; çünkü yalnızsın, içinde gömülü duran ateşi hiçbir insanın yakınlığı alevlendirmiyor.
Sayfa 277·Kitabı okudu
"Gönül kimi severse, güzel odur."
Sayfa 246·Kitabı okudu
"...gerçekten sevdiğim kişilerden biraz sevgi bulabilmek için kolumun kırılmasına bile seve seve razı olurum... Azgın boğaların boynuzuna atarım kendimi. Çifte atan atların ayağı altına gider dururum... Nalları göğsümü paralasa gam yemem..."
Sayfa 99·Kitabı okudu