Reading slumptan yeni çıktığım bir dönemde okudum, o yüzden okumam uzun sürdü biraz (yaklaşık 3 hafta). Kitap uzun olmasının yanı sıra yavaş ilerliyor. Özellikle kitabın ortalarında bir durgunluk vardı sanki ben en çok 200-400 sayfa civarında zorlandım. Ama sonlara doğru kitap çok rahatlıyor, son 150 sayfayı bir günde bitirdim mesela ben. Kitaptaki hiçbir karakteri tam anlamıyla sevip sahiplenemedim nedense özellikle Mr. Rochesterdan pek hoşlanamadım maalesef o da kitabı okumamı zorlaştırmış olabilir. Yani ortalama bir kitap, okuduğuma pişman değilim ama bir arkadaşıma hevesle anlatıp okumasını isteyeceğim bir kitap da değildi açıkçası.