Yaşama sevinci dediğimiz duygu ne garip... Çıkıp gittikten sonra insanın içinde utanca benzeyen buruk bir şey bırakıyor, bütün yalınkat sevinçler gibi...
İnsan bir büyük şehirde de bunalır. Aslında böyle bunaltıların yaşadığımız çevreyle pek ilişiği yok galiba… Aslında insan bazı bazı kendinden usanıyor, daha doğrusu kendi aptallıklarından…