Bazen tüm sıkıntılarımızın ve güvensizliğimizin tek nedeni sırtımızı yaslayacağımız biri olmadığını düşünmemizdir. Ve öyle birini bulduğumuzda daha cesur oluruz.
Sayfa 149 - Her yaptığımı legalleştiren biri @hilaall7
Kalabalıklar arasındaysanız, düzgün bir hayatınız varsa, gülümseyen ve eğlenebilen bir insansanız, içinizdeki o sizin bile anlamlandıramadığınız boşluktan bahsettiğinizde yargılayıcı bir tavırla karşılaşabilirsiniz. Ve insana asıl zarar veren başkalarından yanlış yaptığını duymak değildir, buna kendisinin de inanmasıdır.
"Peki, Yüzüklerin Efendisi'nden bir karakter olsan, kim olmak isterdin?" Kısa bir duraksamanın ardından cevaplıyor.
"Frodo "
"Kahraman olmak için mi?"
"Hayır," diyor bakışlarını elindeki simide indirerek
"Sam gibi bir dosta sahip olmak için. Sam olmasa Frodo yolculuğu tamamlayamazdı bile. Bence kim olduğunun, nasıl bir hayat sürdüğünün önemi yok. Etrafında senin için karşılık beklemeden fedakârlık edecek birileri varsa, dünyanın olmasa bile birilerinin kendi basit hayatlarının kahramanı olabilirsin. Kimse tek başına kahraman olamaz."
Sayfa 53 - @hilaall7 benim her daim yol arkadaşım. Yol güzelse seninle güzel.