Herkesin bildiği gibi Kadınlar Ülkesi feminist ütopyanın ilk örneklerinden biri. Başka bir yüzyılda yazılmış bu roman (dönem itibariyle düşünürsek) oldukça sıradışı.
Yüzyıllar önce erkeksiz kaldıktan sonra yaşamanın-hayatlarını devam ettirmenin yolunu bulmuş, evrimleşmelerini kontrol etmiş ve bir medeniyet kurmuş kadınların dış etkileşimlere kapalı ülkesini okuyoruz bu kitapta. Aracılarımız ise 3 araştırmacı bilim insanı.
Ben severek okudum. Yalnızca biraz daha devam etmesini istedim. İkinci bir cildi varmış izlenimi edindirecek kadar yarım kaldı hikaye.
Türünün -bence- başarılı bir temsilcisi olan bu roman beğendiğim ve önerdiğim eserler arasında yerini aldı.