Ibuki bağırarak, "Kim demiş sahipsiz diye!" dedi. "Benim onun sahibi"
İlk öne atılan posta sorumlusu olmuştu ama hemen arkasından İstasyon Şefi Sato da büyük bir öfkeyle, "Hachiko'nun sahibi aynı zamanda benim!" deyiverdi.
Bayan Sasaki de "Ben de sahibiyim!" dedi.
Bayan Shuto, "Ben de!" diye bağırdı. Köpeğin etrafına toplanmış bir düzine insan teker teker, "Ben de!" diye tekrar etti...