Bu kitap… söyleyecek çok şeyim var ama önce toparlamam gerekiyor
Kitapta üç ana karakter var. Eve ve Nate sekiz senelik evli bir çift. Eve bir lisede matematik, Nate ise edebiyat öğretmenidir ve birlikte çalışırlar. Nate çok yakışıklı biridir ve öğrenciler arasında da oldukça popülerdir.
Aynı lisede okuyan olan Addie ise sorunlu bir öğrencidir. Geçen sene aralarında ilişki olduğu iddiasından ötürü yaşlı matematik öğretmeni istifa etmek zorunda kalmıştır ve hayatı tepetaklak olmuştur. Ancak gerçek daha farklıydı
Bu üç kişinin hayatı iç içe geçtikçe gizlenmiş sırlar ortaya çıkar. Bir kişinin ise çoktan hayatı tehlikeye girmiştir
Öncelikle bir öğretmen olarak kitabın içeriği beni aşırı rahatsız etti. Freida yine yapmış yapacağını, karakterlerden huylanacağınız ve tüylerinizin ürpereceği bir kitap yazmış. Ama, işte o ama… Olayların merkezindeki kişilerin yaşları düşünülünce okuduklarımız ekstra rahatsız ediyor Tam bitti derken de kitabın sonu yeni bir şok etkisi bırakıyor.
Kitap çok akıcıydı ki yazarın her kitabı bir oturuşta bitebilir. İlerledikçe gizlenen gerçekler ortaya çıkıyor ve “daha ne olacak” stresiyle okumayı bırakamıyorsunuz. Vee tabi ki sonu
Kitabı bitirdikten sonra en başa dönüp o karakterin olduğu sahneleri tekrar okumak istedim. Çünkü nasıl, NASIL aynı kişi olabilirler djdkdkd. Hiç beklemiyordum.
Kitaptaki herkes, üzüldüğüm kişi de dahil saykoydu. İçerisinde rahatsız edici unsurlar da vardı. Okuyacakların dikkatine
Ne olursa olsun bu seriyi sevdiğime karar verdim Üçüncü kitap fiyaskosundan sonra seriye devam etmemin iki nedeni var, birincisi Rus, ikincisi Vlad
Rus lakabıyla tanıdığımız Vlad, bir hokey oyuncusudur. Mack sayesinde Aşık Erkekler Kitap Kulübü’ne dahil olmuştur. Tüm dünya onun gözlerden uzak evliliğini bilse de gerçek bundan daha farklıdır.
Elena ve Vlad çocukluklarından beri arkadaşlardır. Elena’nın Rusya’dan çıkabilmesi için ikili anlaşmalı evlilik yapmıştır. Daha sonra yanlış anlaşılmalar yüzünden birbirlerinden uzaklaşmış ve yıllarca görüşmemişlerdir. Vlad tüm cesaretini toplayıp evliliklerini düzeltmek isterken Elana bambaşka bir istekle ortaya çıkar: boşanmak Vlad, kulüp arkadaşlarının da desteğiyle karısını geri kazanmaya çalışır
Ahh Rus ilk kitaptan beri bu anı bekliyordum. Kenarda kaos çıkaran, ağlamadan duygusal konuşmalar yapamayan, bazı sindirim sorunlarından muzdarip koca adam
Şunu da söylemeden geçemeyeceğim, yanlış anlaşılma okumayı sevmiyorum djdjdk. Özellikle de araya yıllar girdiyse, karakterler kavuşsa bile kaybolan zamana üzülmeyi bırakamıyorum.
Bu kitapta ise aslında ikisinin bu ilişkiyi toparlayabilecek olgunluğa erişmesi için ayrı kalmalarının gerekli olduğuna bağlanıyor. Evet katılıyorum, zorunluluktan çıkıp da gerçek bir evlilik yaşamaları için birbirlerinden kopmaları lazımdı. Yine de yıllar geçip gidiyor
Elana, Rus’a göre daha temkinli olan taraftı. Bir ayağı hep dışarıdaydı ve romantizm bekleyen beni biraz yordu djdkd. Onun bakış açısından baktığımızda hak veriyoruz, ama o kısma gelene ve nedenlerini öğrenene kadar hareketlerine anlam verememiştim
Kitap Kulübu Rus ve Elana’nın ilişkisine de bolca dahil oldu. Kimi zaman Rus’a kızdılar, kimi zaman yardımcı oldular. Ayrıca komşuları da çok tatlıydı. Rus’un çevresindeki herkesin göz