Whocanread

Whocanread
@whocanread
Booklover

Whocanread

, bir kitap okudu
8/10
·336 syf.··
1 saatte okudu
·
Okunma: 02 Aralık 2024 00:00
·
2024 59. kitabı
Cara Tanamachi
7.3/10 · 125 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
7/10
·464 syf.··
2024 59. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 02 Aralık 2024 00:00
Bir Kibritle Yok Olmak çok akıcı bir kitaptı. Zaten bu tarz hikayelerde geçmişi ve günümüzü okumayı seviyorum. Karakterlerin daha önde tanışmış olması hikayeyi daha da derinleştiriyor. Geçmiş sahneleri peş peşe olmayıp aralarda da olabilirdi, yine de böyle ilerlemek olayları netleştirdi Bu kitapta başrolde Barut vardı ve ikinci kitapta Talia’yı daha da yakından tanımak istiyorum. Aralarında konuşulmamış çok fazla şey var Romantizm açısından da beklentim artıyor Kitapta gözüme çarpan şey, betimleme eksikliğiydi. Talia dışındaki kişilerin dış görünüşleri biraz yüzeysel kalmış gibi hissettim. Belki okumayanlara garip gelecek ama kitapta özellikle bazı kritik yerlerde betimleme eksikliği vardı. Mesela, erkek karakterin onun insanlarla etkileşimini etkileyen bir yarası var. Kitabın hemen başlarında öğreniyoruz bunu, spoiler değil o yüzden. Ama bu yara betimlenmiyor. Karakterin elini yüzüne atıp da yaraları hissettiği bir an, aynaya bakıp da yaranın nerden nereyi kapladığını öğrendiğimiz bir sahne olmadı. Uzun süre kadın karakterin bakış açısından okuruz o yüzden şu an geçmiyor sandım ama kitap 300lere gelince insan eksikliğini hissediyor. Belki ufak bir şey ama karakter gözünüzde canlanmıyor Askeri kurguları seviyorsanız, kalabalık yan karakterlerle dolu tim muhabbetine benim gibi bayılıyorsanız Bir Kibritle Yok Olmak’a bakabilirsiniz Bu timde potansiyel bazı çiftler vardı ve neyse, susuyorum
Bir Kibritle Yok OlmakÖzge Naz · Guardian Yayınları · 02,339 okunma
7/10
·320 syf.··
2024 60. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 16 Aralık 2024 00:00
Daima Benim’de çok tatlı ve sakin bir romantizm vardı. İki karakter de birbirini 20 senedir tanıdığı için aralarında sarsılmaz bir bağ vardı. Bu bağa rağmen bir ilişki fikrine çok hızlı adapte oldular. Özellikle Vivian’ın girişkenliği beni biraz şaşırttı Kitapta çok fazla yan karakter de vardı. Küçük kasaba romantizmi desem de baya merkezi ve gelişmiş güzel bir ortam anlatılmıştı. Vivian’ın kız kardeşleri her an hikayeye dahil oldu ve özellikle Dylan’ın potansiyeli beni cezbetti Vivian gibi Niko da tam bir aile insanı. Kız kardeşinin sürekli yardımına koşuyor ve kardeşi sizi uzuuun bir süre sinir ediyor Serinin diğer kitaplarını da merak ediyorum. Bir sonraki kitap Evelyn’in ve şu an düşman olduğu lise aşkıyla bir araya gelmesini okuyacağız Tatlı, sakin kurguları seviyorsanız Daima Benim’e bir şans verebilirsiniz. İçerisinde yetişkin içerik çok yoğun değildi
Daima BenimLaura Pavlov · İndigo Kitap · 2024201 okunma