Whocanread

Whocanread
@whocanread
Booklover
8/10
·640 syf.··
2024 59. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 02 Aralık 2024 00:00
Karanlık Cadı benim için ortalama başladı. Şu efsanevi güçlü gençleri bilgisiz bırakmayın ya diye kendi kendime söylenirken kitap güzelleşmeye başladı Okudukça daha da çok sevdim Karanlık Cadı’da birçok farklı fantastik tür vardı ve hepsinin tarihi ve derinliği verilmişti. Kehanetle bezeli bir kurgu, her şeyden habersiz çok güçlü bir genç kız ve tabi ki kendi türü tüm dünyayı ele geçirsin isteyen kötü insanlar… Nasıl da dolu dolu bir kitap Kitabın başlarında her şeyi sorgusuzca kabul eden ve halasının gerçek yüzünü göremeyen Elloren’e sinir oluyorsunuz. Sonrasında ise karakter gelişimi, bolca detaylı bir tarihi arka plan ve dostlukla kitap sizi kendine çekiyor Kitapta farklı türlerden birçok karakter var. Elloren ile birlikte öne çıkan karakterler arasında favorim Diana oldu zkdkdk. Kibri, gücü, siniri ve şımarıklığıyla her an keyif verdi Jarod ve imkansız aşkı, adil Rafe, deli Ariel (gerçek deli) ve diğerleri… kalabalık arkadaş grubu okumayı seviyorum Veee gelelim erkek karakterlerimize. Kitaba dair yorumları okurken aşk üçgeni olduğu söylenmişti ama katılmıyorum. Bana göre esas erkeğin kim olduğu bariz ve devam kitabında da daha net belli olacaktır. Yvan tam bir bilinmezdi. Hatta Elloren’in ona güçlerini sayıp da “sen nesin?” dediği sahne o kadar Edward ve Bella havası verdi ki gidip Twilight’ı izledim Kitap çok kalın görünüyor ama 640 sayfa, sayfa kalitesinden ötürü ekstra hacimli duruyor gözünüz korkmasın Romantizm yönü çok ağır basmıyordu ama bence güzeldi. Karakterler arasında yavaş ilerleyen “kehanetle yoğrulmuş” bir aşk okuyacağız gibi hissediyorum. Şu anlık yetişkin içerik de yoktu, haberiniz olsun
Karanlık CadıLaurie Forest · Olimpos Yayınları · 2024217 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Whocanread

, bir kitap okudu
8/10
·640 syf.··
1 saatte okudu
·
Okunma: 02 Aralık 2024 00:00
·
2024 59. kitabı
Laurie Forest
8.5/10 · 217 okunma
8/10
·504 syf.··
2024 48. kitabı
Ben bu seriyi okumadım arkadaşlar, ben bu seriyi yaşadım dndndmdm O kadar kendimi kaptırdım ki, ben de bir şaşırdım Konusundan kısaca bahsedersek; Periler ve daha birçok farklı türün yaşadığı bir evren var. Fallon, yarım bir peri ve henüz büyü gücü ortaya çıkmamış. Çocukluğundan beri de prens Dante’yi seviyor ve bir gün bir kahin ona “beş kargayı özgür bıraktığında kraliçe olacağını” söylüyor. Bizim hayalperest kızımız da kolları sıvıyor ve beş karganın peşine düşüyor İlk kitabı okurken biraz(!) sinirlenmiştim. Fallon’un düşünmeden hareket etmesi, her şeye hemen kapılması sinir etmişti. Bu kitapta da Fallon bu şekilde başlıyor. Yani tüm dünya bu kızdan sır saklarken, kimse gerçeği söylemezken bu kız daha ne yapsın? Biraz daha akıllı olsa Fallon yaptıklarında haklı diyeceğim sjdkdkd. Lore sana bir tık kızdım ama onun dışında kitabı alıp götürüyorsun. Eş bağı zaten fantastik kitaplarda en sevdiğim şeylerden biri, o yüzden bu ikiliyi okumak keyifliydi Karga Krallığı serisi, okuyanlar da hak verecektir, Dikenler ve Güller Sarayı’na baya benziyordu. Kazan, Lore’nin tavırları ve halkının gücünü ondan alması, uzun süre başlarında bir bela olması vs birçok noktada DvGS ile benzerdi. Okurken zihnimde karşılaştırma yapmadım, kitaptan keyif almaya baktım. Yine de söylemiş olayım İkinci kitap fena bir şekilde bitti. Üçüncü kitap hemen gelsin Lore ortalığı dağıtsın ve malum şahsı cezalandırıp krallığından atsın çok isterim
Çarpan Yürekler EviOlivia Wildenstein · Olimpos Yayınları · 2024314 okunma
8/10
·624 syf.··
2024 46. kitabı
Visal, akıcı ve uzun soluklu bir kitaptı. Okurken bir bölüm daha diyerek sabaha dek elimden bırakamadım. Hiçbir şey “oldu da bitti” havasında yazılmamıştı. Yıllardır abisi gibi gördüğü birinin hislerini farketince Ahuşan’ın reddetmesi, karşılık vermemesi ve zamanla ufak hoşlanmaların başlaması sürece yayılmıştı. Bu tarz kitaplarda kız karakterin ailesi neden sürekli baskıcı yazılıyor anlayamıyorum. Ahuşan’ın annesi, babası ve abisi beni DELİRTTİ. Kızı beş saniye dinlemediler, sürekli onu tek hissettirdiler. Hele o abisi… Müjgan ağladığında onu teselli edip de Ahuşan’a böyle kör olman? Ahuşan’ın sonrasında ailesine karşı daha daha da sert durmasını isterdim Demir ise farklı bir mevzuydu Yavuz ve Harun’un hislerini bilmesi ve bu üçlünün çevirdiği dolaplar tatlıydı Başlarda çok sakin bir imaj çizdi, sonrasında kafayı kırıp Ahuşan’ın her şeyi öğrenmesini sağladı. İlişkileri oturdukça da o sakin ve destekleyici Demir geri geldi Dediğim gibi romantik bir kitaba göre Visal baya uzundu. Kitabın başlarını özellikle daha çok sevdim. Romantizm ve flört tatlıydı. Sonrasında ise bolca olay vardı. Her şeyin başlangıcı bir sahne var ki, öyle bir geçiş beklemiyordum Kitapta anlam veremediğim ve fazla bulduğum birkaç şey vardı. Mesela Selim diye niye geldi ortalığı üç dakikalığına karıştırdı ve gitti anlamadım. Selim bana göre komple gereksiz bir detaydı Zaten onca şey yaşanıyor, Selim olayı abartı olmuştu.
Visal - Ahu DöngüsüHümeyra · Dokuz Yayınları · 2024728 okunma