youtu.be/jaARq0niUy4
şarkılar var sanki kalbimin içini görüyor.. seni görüyorlar oradan ve bana seni gördüklerini gösteren şarkılar çalıyorlar.. bazısı o kadar iyi görüyor ki seni, o koskoca 4 yılımızı, bugün ki yıl dönümümüzü, şarkıları ile yağmurlar yağdırıyor.. nisan yağmuru değil asla, yanlış anlama.. dinmeyen durmayan karla karışık.. yağıyor.. yağıyor sadece işte.. ne kendisi diniyor ne de acılarımı dindirmeye yetiyor.. o acılara yağmur değil sen lazım sanki..
söylenmeyen sözler, pişmanlıklar kaldığı için sarılmalara hasret olduğu için doluya dönüşüyor artık yağmurlar bilesin.. fırtınalar kopuyor gözlerimde kalbimde.. sence bu fırtına diner mi Tuğkan'ın da dediği gibi? o kadar uzaksın ki duyamadım hiç bir sesini.. sadece hissettim bir şeyler ama anlamadım.. hissedenin hissettiği ile olan o güçlü bağının yıl dönümü kutlu olsunn.. #4