yalnızlık var, birde yalnızlığı hissetmek ... iliklerine kadar hissetmek var!
sevgilisinden ayrılmış, yok sevgilisi tarafından terk edilmiş insanlar kalkıp da bana "ay bın çık yılnızımmmm" demeyin ağzınızı eğerek!
yalnızlığı hisseden insanlar öyle bir yalnızlaşır ki, kendinden bile öyle bir gider ki, "yalnızım" bile diyemez ne kendine ne çevresine çünkü kendinden ebediyen gitmiştir..
bu aynı; ölen insanların "ben ölüyüm" diyememesi gibi!