sick at heart

sick at heart
Her şeyi bir hevesle isteriz, elde edince gideriz.
en son ne zaman kalabalıkta boğulmuş hissettin? neyin göstergesi bu kaptan?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
dostluk neydi sahi?..
Man lebt wofür man sterben würde?
Din
Yalnızlık..
yalnızlık var, birde yalnızlığı hissetmek ... iliklerine kadar hissetmek var! sevgilisinden ayrılmış, yok sevgilisi tarafından terk edilmiş insanlar kalkıp da bana "ay bın çık yılnızımmmm" demeyin ağzınızı eğerek! yalnızlığı hisseden insanlar öyle bir yalnızlaşır ki, kendinden bile öyle bir gider ki, "yalnızım" bile diyemez ne kendine ne çevresine çünkü kendinden ebediyen gitmiştir.. bu aynı; ölen insanların "ben ölüyüm" diyememesi gibi!
İlişkiler
bir gönüle girmek nasiptir, orada kalmak ise marifettir..
İlişkiler