çerezlik bir kitap; yazım dili basiti hatta biraz fazla basit ve yüzeysel. daha güzel ve kapsamlı yazılabilirdi bence. en sevdiğim yanı fazla uzatmadan direkt olaya girmesi oldu. bu sayede başlarda okurken sıkılmadım. genelde fantastik kitaplarda ilk kısımlar daha sıkıcı gelir bana ama bu kitapta ilk kısımları sondan daha çok sevdim. sonda nedense bi koptum olaylardan ben de çözemedim.
warner da güya çok zeki ama azgınlığı uğruna az daha canından oluyordu. juliette yine öyle bir anda böbreğini ceplese tık fark etmez bu alık akndslkwnlk
Bana DokunmaTahereh Mafi · DEX Yayınları · 20242,296 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''Ve seni kazanacağım. Güneş ve ay bütün yıl yalnızca bir gün görüyorlar birbirlerini. İster bir saat olsun ister bir gün, hiç olmamasındansa o kadarcık zamanda seninle olmayı tercih ederim.''
''Seni tekrar bulmuşken bir daha asla bırakmam Maia. Yanında kalacağım; güneşin ateşi sönene ve ayın ışığı yok olana kadar, zaman yıldızları söndürene kadar.''