Mihriban

Mihriban
@winxbloom
Ben Gönlümü Yoluna Serdim
papatya
Gülü sevip dikenine katlanmaya gerek yok, Papatyayı sevin
Mihriban
:))
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir kıvılcım düşer önce, büyür yavaş yavaş  Bir bakarsın volkan olmuş, yanmışsın arkadaş  Dolduramaz boşluğunu ne ana ne gardaş  Bu en güzel, bu en sıcak duygudur arkadaş  Ortak olmak her sevince, her derde, kedere  Ve yürümek ömür boyu, beraberce, el ele  Olmasın hiç o ta içten gülen gözlerde yaş  Bir gün gelip, ayrılsak bile seninle arkadaş  (Yollarımız ayrılsa bile seninle arkadaş)  #MihAristanınArzusu
Mihriban
Çook seviyorum seni yaa.burası olmasaydı dünya alem gelse hesabımı kapattıramazdı
Başka bir dünyaya kaçmaya ihtiyacı vardı
Sayfa 161·Kitabı okudu
Mihriban
Benim gibi:/
Sevmek mi daha güzel? Sevilmek mi daha güzel?
cansel isimli okura yanıt verildi
Mihriban
Niye lan