Sanırım olduğumuz kişi olmamamızın bir çok sebebi var ve belki de bu sebeplerin çoğunu hiç bilemeyeceğiz. Ama nereden geldiğimizi seçemesek de nereye gidebileceğimizi seçebiliriz.
"Her zaman bu kadar düşünür müsün Charlie?"
"Bu kötü bir şey mi?" Sadece birinin bana doğruyu söylemesini istiyordum.
"Çok değil. Sadece bazen insanlar hayatın içine katılmamak için düşünmeyi tercih ederler."