İrem eryener

İrem eryener
@wiremqw
You'll be the saddest part of me A part of me that will never be mine It's obvious
Ben iyileşmeye inanmıyorum. Her insanın bir takıntısı vardır ya da en azından takıntılı olmaya müsait genleri ve bunlar herhangi bir yerde kendini gösterme dürtüsüyle hareket eder, bu dürtüyü kesip atmak mümkün değildir, kendini boşluğa yansıtma arzusu olan bu aptal dürtü olsa olsa başka yöne kaydırılabilir.
Reklam
Benim bütün sırrım, fazla çalışarak huzursuzluğumu bastırmaktır. Bunu da çok çalışarak başarıyorum. Sürekli bir şeyler yapmam gerekiyor. Yalnızca bir şeyler yaptığımda bu huzursuzluk hali geçiyor. O zaman korkmama gerek kalmıyor. Çünkü yalnızlık korkusu zehirden beterdir. Bu korkuyu duymaktansa çalışmak daha iyidir.
Eğer insan kendi yaptığını doğru buluyorsa,diğer insanların buna saçmalık ya da aptallık demelerinin bir önemi yoktur .
İnsanlar her zaman kendilerine en yabancı olana hayran olurlar.
Keşke ben haksız olsam! O zaman bana haksızlık edilmiş olmasının hiçbir önemi olmazdı.
Reklam