Ne geçmişten birini görmek istiyorum, ne de yeni birini tanımak istiyorum, sadece mevcudu korumak istiyorum. Yeninin sorusuyla, eskinin imasıyla uğraşacak takatim yok.
Mevcudu korumak bazen en büyük kazanım oluyor.
Yaşamın insana kattığı en ironik özelliklerden biri “insan yargılayamaz hale gelmek.” Adam absürt ama kim bilir ne yaşadı diyorsun, ya da bu kadının hikayesi ne acaba diyorsun. Mutlaka bir nedenselliği var her şeyin. Başkasına zarar vermeyen her yaşamsal saçmalığı affediyorsun.