Dilek Ö.

Dilek Ö.
@wishofism
Puan vermedi·296 syf.··
2018 3. kitabı
Kitabı beğendim ancak edebi yazılmamış. zaten yazarımız bir psikiyatrist olduğu için bunu beklememiz ne kadar doğru tartışılır. çok ders niteliğinde bir kitaptı. ilgisi olanlar için müthiş bir kaynak. fakat aynı olayların birden fazla tekrarlandigini hissettim. onun dışında etkilendiğim bir kitap oldu.
Türk Psikiyatristin DivanıZeynep Akıncı Pınar · Hayykitap · 2017186 okunma