Dilek Ö.

Dilek Ö.
@wishofism

Dilek Ö.

, bir kitabı okumaya başladı
Yaşar Kemal
8.9/10 · 39,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Dilek Ö.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·222 syf.·
16 günde okudu
·
2019 2. kitabı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 7,8bin okunma
"Hikayesini bilmediğin, dahası kavramadığın, dahası anlamadığın bir şeyi çizmek zordur İlyas," dedi. "İnsan bilmediği şeye el uzatmamalı, El uzatıyorsa bilmeyi de göze almalı, Bilmeyi göze almak zordur İlyas; Bilmek ürkütür insanı, korkutur. Bilmek lanetlenmektir biraz da..."
Sayfa 21·Kitabı okudu