📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
~
'Şiir sevmeyen de ne bileyim' dedi, burun kıvırarak.
'Sevmiyorum demedim ki, yazmak daha güzel' dedim.
Anlamadı...
Dedim;
''Yazmak hissiyattan değilde, okumak çok mu ondan?''
Yine anlamadı...
'Bak bu adam ne güzel şiir okuyor, yüreği titriyor insanın' dedi
Düşündüm...
Dedim ki,
''Şair olmak neyine!
Ya yazsınlar, sen oku.
Ya söylesinler, sen dinle!''
Baktı.
Gülümsedi.
'Bence çok güzel şiir yazan insanlar var' dedi.
Yine anlamadı.
Gülümsedim...
Gülümsedi.
Yine anlamadı...
~
Bülent Kaya