Dindar değilim, ama gönlüm erinçlidir. Böyle olduğunu biliyorum. Bende kimi şeyler yaptım ya, gösteriş peşinde olanların yaptıklarından ne daha iyi, ne daha kötüydü yaptıklarım, biliyorum Tanrı her düşen serçeye acıdığı gibi bana da acıyacak.
Yalnız insanlardır evlerini arabasıyla geçen her kişinin kapıya tükürebileceği bir yere kurmadan rahat edemeyen hiç, böylece hep tedirgin olur kalkıp başka yere gitmek isterler.