Aydem Hatice

Dindar değilim, ama gönlüm erinçlidir. Böyle olduğunu biliyorum. Bende kimi şeyler yaptım ya, gösteriş peşinde olanların yaptıklarından ne daha iyi, ne daha kötüydü yaptıklarım, biliyorum Tanrı her düşen serçeye acıdığı gibi bana da acıyacak.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Reklam
Yalnız insanlardır evlerini arabasıyla geçen her kişinin kapıya tükürebileceği bir yere kurmadan rahat edemeyen hiç, böylece hep tedirgin olur kalkıp başka yere gitmek isterler.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Kimi zaman insan doğasına inancımı yitiriyorum; kuşkulanıyorum. Ama Tanrı hep inancımı geri veriyor bana.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Herkes yanlışlıklar yapar diyebilirim ona, ama az kişi yaptığı yanlışlıktan zararsız çıkar.
Sayfa 9 - iletişim yayınları·Kitabı okudu
Tanrı katında paranın önemi yok, çünkü yüreğin ta içini görür O.
Sayfa 8·Kitabı okudu
Reklam