İnsan düşüncesinin ve davranışının ne kadar öngörülemez ve karmaşık olduğuna hayret ederken, kendi kendime sessizce ıslık çalıyorum. Şimdi, belirsizliğin karşısında titremiyor, her şeyin belirli olduğuna Varsaymanın kibirden ibaret olduğunu görebiliyorum. Şu an emin olduğum tek bir şey varsa, o da içten ve sıcak bir ortam yaratabildiğimde,hastalarımın, ihtiyaç duydukları yardıma, çoğu zaman tahmin bile edemeyeceğim müthiş yollardan erişeceğidir.
Teşekkürler Molly.
-Düşüncelerinin ikiye bölündüünü seziyorum. Sen utancın egemen olduğu parçanın kulak vermişsin. Oysa bir de değişmek isteyen parçan var. Bu parçan, bana bu sorundan  bahsetmeye karar verdi. Bu parcan, senin farklı bir yaşam sürmeni istiyor. Ben de o parçayla görüşmek istiyorum.
Ama işte..dışarıdan gelen bir şeyi savuşturmak,kendi derinliklerinizden yükselen bir şeyi savuşturmaktan çok daha kolay.İnanıyorum ki size önerdiğim sonuca çoktan varmış bir parçanız var.