vildan

@wldan·
·
sabitlendi
Mükemmel değilim ve olmak zorunda da değilim!
Reklam
Her şeye yeniden, gerekirse sıfırdan başlamak için, bugün yolunda gitmeyen her şeyi kesip atmak gerekebilir…
Sence de kendimize karşı fazla manipülatif değil miyiz?
Kusursuz olmaya çalışırken herkes gibi olmaya başlarsın. Aynılaşırsın. Kusursuz bir tek tipleşmenin parçası olursun. Diğerleri neyse ona dönüşürsün. Özgünlüğün, nevi şahsına münhasırlığın, otantikliğin çürür, yok olur.
Reklam