vildan

İnsan bir yerde mutlu değilse önce kendini terk etmelidir çünkü mutsuzluğun sebebi mutsuz olduğu yerde kalmaya devam edendir.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Orada kalmak,giderek onlara benzemek demektir çünkü. Orada kalmak,onları aynı kalmaları için cesaretlendirmektir,mutluluk vaat etmez orası.
Kaybettilerimi kabullenip olduğu yerde bırakmak,yenilmek demek değil. Kendime layık gördüğüm hayat bu değil. Hayatımı,ruhuma denk insanlarla paylaşmak zor değil. Bunları söylüyorum kendime!
Yanlış yerlerin,yanlış zamanların ötesinde bir yerlerde buluşmak da mümkündü elbette. Olmadı..
Senin ellerini tutmak,sana tutunmak boşluğun ta kendisiymiş aslında. Kendi ellerimden tutup kendime tutunduğumda anladım.