Nur Efşan Özen

Nur Efşan Özen
@wmonroe
Çoğu zaman akşamları bir kitabım olur, bir arkadaşım, güzel bir mektubum, biraz da müziğim. Aslında bunlardır benim mutluluk diyebileceğim şeyler.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Önemli olan ne ve niçin verdiğimiz değil, bilakis bize kalan ve nasıl kaldığımızdır.
İnsan daracık bir çevrenin içinde durur ancak onu tamamen doldurduğunu düşünür.
Hatta bilakis zayıf noktalarını bilmeyenlerin kendilerini bilenlerden daha iyi hissettiklerine inanıyorum.
Her insanın beyninde karanlık kalmış, kendi aklının aydınlatamadığı bir bölgesi vardır.