Eda

Bekledim, çünkü beklemeye değer her şeyin kendi zamanı ve düzeni vardır.
Sayfa 57 - YKY·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Yeryüzünde yapacakların olduğu müddetçe yaşarsın.
Sayfa 56 - YKY·Kitabı okudu
Edebiyat
İkimiz de bir daha görüşeceğimizi biliyorduk; ve sonra biteceğini. Hayatın, varlığımıza anlam ve heyecan katan her şeyin.
Sayfa 56 - YKY·Kitabı okudu
Edebiyat
Önemli olan asla unutulmuyor.
Sayfa 52 - YKY·Kitabı okudu
Edebiyat
Onun için yaşamaya ve ölmeye değer bir dünya vardı. O dünya öldü. Yenisiyse beni hiç ilgilendirmiyor. Bütün söyleyebileceğim bu.
Sayfa 51 - YKY·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam