Korku cezadan çok daha beterdir,çünkü ceza bellidir, ağır da olsa, hafif de, hiçbir zaman belirsizliğin dehşeti kadar, o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir.
Hızlı okuma üzerine kursa giden veya kitaplar üzerinden çalışan ve faydasını gören var mı acaba? Varsa bu konu üzerine çalışan bir kaç sorum olacaktı..