moli

birisi olmak, bir şeyler yapmak, sürekli ilerlemek ve yükselmek; çocukluğumdan bu yana olduğu gibi hep gelişim içinde olmaktı dileğim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ikimiz de yaşamdan kopuktuk: Zaza, umutsuzluk yüzünden kopmuştu; bense, çılgın iyimserliğim yüzünden.
genellikle zor durumlardan; kaçmak, susmak ya da unutmakla kurtulurdum.
omzunda birinin eli, ağırlığını duymayacağın kadar yakından tanıdığın bir el, yalnızlığı yok edecek kadar var olan bir el olduğu sürece, yaşam boyunca yürümek tatlı bir şey olmalı diye düşündüm.