senem

senem
@woshis
qui vivra vera
İnsan tek ömürde, aynı bedende, birden fazla kişi olarak yaşıyor. Her kayıp, her acı tecrübe, her günbatımı ve gözyaşıyla biraz değişiyor. Her kazanım, tatlı deneyim, gündoğumu ve tebessümle değistiği gibi... İnsan, tek kişi olarak doğup çok kişi olarak ölüyor.
Sayfa 302·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Yadırgadığın her şeyi yaşayabilir, yargıladığın herkese dönüşebilirdin."
Sayfa 256·Kitabı okudu
"Hayat dediğin neydi ki zaten; bitecek diye korktuğun kısıtlı vakti, bozuk para gibi harcama telaşı."
Sayfa 247·Kitabı okudu
Hayat nasılsa geçiyordu. Onu kahrederek mi tüketecekti, yoksa zevk ederek mi?
Sayfa 218·Kitabı okudu
İnsan ne isterse onu görürdü.
Sayfa 218·Kitabı okudu