senem

senem
@woshis
qui vivra vera
Güzel şeyler hızla, doğru ve emniyetli olanlarsa zamana yayıp bekleyerek yaşananlardır.
Sayfa 57·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir pazar günü Şile'ye kaçmıştık. Kaçmak ne tuhaf kelime. Kimden kaçmıştık? Başkalarından mı, kendimizden mi, ait olduğumuz hayatın hazin rutininden mi? Kime kaçmıştık? Kendimize mi, birbirimize mi, yeni bir hayatın ılık ihtimaline mi? Kaçmıştık işte.
Sayfa 55·Kitabı okudu
Adını hiç anmazsam varlığını da zamanla yok sayabileceğime dair ufak da olsa bir umut taşıyordum.
Sayfa 27·Kitabı okudu
"Aptallığın ilk şartı, öyle olmadığınıza inanmanızdır."
Sayfa 19·Kitabı okudu
...hayatınızı, rahat bırakılmış bir rahatsız olarak yaşama hürriyeti kazanırsınız.
Sayfa 17·Kitabı okudu